Hoe wij onze evenementen organiseren? Volgens onze 10 eventgeboden, natuurlijk. Zodat jouw evenement of activatie áltijd een schot in de roos is. Daar zijn we heilig van overtuigd!

1. Gij zult gulzig zijn

Dorstigen laven en hongerigen stillen, dat doen we op élk evenement in samenwerking met cateraars, chefs en bartenders. Of het nu in de vorm van eerlijk fingerfood, hippe foodtrucks, een uitgebreid buffet, indrukwekkende cocktailbars of heuse gastronomie is. Eén ding hebben alle foodconcepten alvast gemeenschappelijk: ze smaken altijd naar méér. 

2. Gij zult uw innerlijke kind loslaten

Het leven is één grote speeltuin. Het is een plaats om te rennen zonder toegeschreeuwd te worden en ongelimiteerd te fantaseren. Om het innerlijke kind in volwassenen wakker te maken, organiseren we de leukste activiteiten tijdens onze events. Van springkastelen tot cubbingduels en natuurlijk spellen voor de échte enkelbijters. 

3. Gij zult ijdel zijn

Al onze evenementen zijn natuurlijk on-ver-ge-te-lijk. Maar om je geheugen nog een extra steuntje te geven, helpen foto’s je herinneringen te vereeuwigen. Neem een selfie met onze originele hosts en hostessen in thema, laat je helemaal gaan met de leukste props voor de photobooth of poseer voor de lens van een professionele fotograaf. 

4. Gij zult dansen

Schud je benen los op de beste beats van onze dj’s die hun plaatjes kiezen in functie van het publiek of feest tijdens de liveoptredens van echte Vlaamse muzieklegendes. Welke muziekstijl je ook kiest voor je evenement, dans alsof er niemand kijkt. 

5. Gij zult verrast worden 

Een waarzegger op een personeelsfeest, een bartender met licht ontvlambare cocktails op een openluchtfeestje, romantische pralines als attentie op een valentijnsevenement. Op maat van jouw evenement en ons creatief concept voorzien we originele verrassingen die je gasten met open mond achterlaten. 

6. Gij zult mensen leren kennen

Een opbloeiende romance of nieuwe zakendeal: wij voorzien de ideale setting om mensen te leren kennen en te netwerken. Van sociaal uitnodigende statafels bij lanceringsevenementen tot teamvorming bij personeelsspellen: Hood & Tell organiseert alles, behalve de eventueel slechte openingszinnen. 

7. Gij zult uw grenzen verleggen

Een testrit maken met je droomwagen, je innerlijke Van Avermaet bewijzen tijdens een spinningsessie, in een paardenkoets springen op weg naar je etentje of het leven door een virtual reality-bril bekijken? Kan allemaal. Verleg de grenzen van je gasten én jezelf tijdens een origineel avontuur waarop zelfs Robin Hood en Willem Tell jaloers zouden zijn. 

8. Gij zult geïnspireerd worden

Koppel een enthousiaste gastspreker of spectaculaire show aan je evenement en laat jezelf én je gasten boordevol plannen en inspiratie achter. Kortom: geef je gasten iets om over na te praten en er zal nog lang na afloop over je evenement gesproken worden. 

9. Gij zult uw ogen uitkijken

Alles wat je mag verwachten op een evenement van Hood & Tell, is het onverwachte. Van unieke locaties zoals een personeelsfeest op het voetbalplein van Stayen en een gastronomische maaltijd op een zolder in Bokrijk tot onverwachte acts en decoratie. Je gasten zullen niet weten waar eerst te kijken, maar ook aan ons oog gaat niets voorbij: alles wordt tot in de puntjes voor je geregeld. 

10. Gij zult genieten

Waar Hood & Tell zijn pijlen het liefst op richt? Jouw plezier, natuurlijk. Een heerlijk verfrissende cocktail, een origineel concert of een onverwachte attentie: wij kunnen pas genieten van onze evenementen als jij dat ook doet. 

13/04/2018

Meest gelezen

Eventtalk

Een interview met Goldfox, dj en allround music & marketing goeroe

12/04/2018

Inspiratie

10 redenen waarom je deze zomer naar Aper’eau Hasselt moet komen!

06/04/2018

Nieuws

De 10 eventgeboden van Hood & Tell

13/04/2018

Gerelateerd

Inspiratie

7 tips voor een zomerse barbecue

20/04/2018

Inspiratie

6 geweldige event apps die je zeker moet kennen

27/04/2018

Nieuws

Hood & Tell blaast 2 kaarsjes uit ...

10/04/2018

Wij scherpen onze eventpijlen voor

Je medewerkers ›

Laat je medewerkers elkaar op een andere manier kennen, geef hen een uitdaging die de nodige samenwerking vereist of organiseer een familiedag met (sportieve) topactiviteiten. Ons evenementenbureau zoekt én vindt de juiste balans voor een onvergetelijk personeelsfeest of teambuilding activiteit.

Je klanten en leveranciers ›

Tijd om hun trouw te belonen, met een gezellige receptie bijvoorbeeld! En verder een loyaliteitsprogramma in de vorm van een spaarkaart of social media-actie en het versterken of verder uitbouwen van je merk. Met de hulp van ons evenementenbureau schiet je áltijd raak.

Iedereen ›

Een volksfeest voor de hele stad, gezellige spelen voor de buurt of een klein muziek- of foodfestival voor iederéén? Wij verzinnen én organiseren met plezier een origineel verhaal waar je gasten nog lang positief over zullen spreken.

Vrienden en familie ›

Geen tijd (of zin) om zelf een feest te organiseren? Of het nu een babyborrel, tuinfeest, communiefeest, jubileum of zotte bday bash is: onze evenementen maken jouw privémomenten nog buitengewoner.

Merkactivatie ›

Je merk ondersteunen door persoonlijke interactie, een onvoorspelbare actie, de positionering van je merk versterken door doelgerichte merchandising, een roadshow om de impact te vergroten of de aandacht leggen op het commerciële voordeel? Wij activeren je merk bij zoveel mogelijk mensen.

Benieuwd naar onze avonturen?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en beleef ze mee vanop de eerste rij.

We hebben je inschrijving goed ontvangen!
Dit e-mailadres staat al in onze mailinglijst.

Op de hoogte blijven van onze avonturen?

We hebben je inschrijving goed ontvangen!
Dit e-mailadres staat al in onze mailinglijst.