Klanten kiezen keer op keer voor je organisatie. De samenwerking met leveranciers verloopt steeds vlotter. Tijd dus om hun trouw te belonen, met een gezellige receptie bijvoorbeeld! En verder een loyaliteitsprogramma in de vorm van een spaarkaart of social media-actie en het versterken of verder uitbouwen van je merk.
Onze pijlen voor klanten en leveranciers
Je merk versterken, veranderen of verder uitbouwen. Dat is waar het bij Hood & Tell om draait. Wij zorgen voor een spraakmakende campagne die jouw merk of product tot leven wekt en de aankoopintentie aanwakkert.
Het organiseren van een incentive zorgt vaak voor een hoger rendement op middellange of lange termijn. De mate waarin werknemers, klanten of leveranciers zich extra gemotiveerd voelen, wordt bepaald door de originaliteit van je incentive. Binnen- of buitenland. Een- of meerdaags. Geen enkel format heeft geheimen voor Hood & Tell. Wij creëren een onvergetelijke ervaring, scheppen banden en versterken zo loyaliteit. De deelname is een voorrecht.
Klanten kiezen keer op keer voor je organisatie. Tijd dus om hun trouw te belonen. Hood & Tell zorgt ervoor dat loyaliteitsprogramma’s niet enkel over het belonen van aankopen gaan, maar dat mond-tot-mondreclame gestimuleerd wordt. Het schrijven van reviews, het liken of delen van content is in tijden van drukke sociale media immers van goudwaarde voor je merk. Van de klassieke stempel op een spaarkaart tot online loyaliteitsprogramma’s, elk medium kunnen wij een creatieve en loyale invulling geven zonder dat het je extra belast.
Je werkvloer bruist van het talent en je wil medewerkers de kans geven om zich te ontwikkelen? Een interne of externe opleiding kan voor een positieve ontwikkeling en motivatie van je medewerkers zorgen. Ze voelen dat er wordt geïnvesteerd in hun toekomst. Hood & Tell verzorgt boeiende seminaries, opleidingen, workshops en netwerkevents.
Een nieuwe klant moet zich thuis voelen en bevestigd worden in zijn keuze voor jouw organisatie. Hood & Tell helpt je extra aandacht te besteden aan het welkom heten. Professionele welkomstprogrammats zullen loyaliteit, tevredenheid en lifetime value positief beïnvloeden. De beweging in omgekeerde richting moet even sportief en professioneel opgevat worden.