Om meer top of mind te worden bij een jongere doelgroep, zocht Ethias als main partner een originele activatie tijdens Pukkelpop. En daarvoor sloot Ethias een creatieve verzekering af bij Hood&Tell. We bedachten de originele campagne ‘Hotel Mama by Ethias’ waarbij nestverlaters hun festivalticket voor Pukkelpop konden verzekeren.
Op Pukkelpop zelf bouwden we een heuse Hotel Mama-stand waar festivalgangers hun vuile shirt konden laten wassen en een origineel T-shirt ontvingen van de getalenteerde hand van comickoningin Niet Nu Laura. Ook konden Pukkelpoppers even tot rust komen in de lounge boven mét massage van een mama en hun festivalticket voor 2020 alvast verzekeren.
Samen met onze grote broer Onoff creëerde we een campagnefilmpje, een campagnebeeld, radiospots, e-mails en natuurlijk een campagnewebsite waarop deelnemers een origineel filmpje konden inzenden én stemmen op hun favoriete filmpjes. Resultaat? 4 miljoen views, 111.933 stemmen en 60.657 websitebezoekers.



