Je merk ondersteunen door persoonlijke interactie, origineel uit de hoek komen met een onvoorspelbare actie, de positionering van je merk versterken door doelgerichte merchandising, een roadshow om de impact te vergroten of de aandacht leggen op het commerciële voordeel? Hood & Tell heeft alle troeven in handen om je merk te activeren.

› Schiet raak!

“When you can’t make them see the light, make them feel the heat”

Fieldmarketing speelt zich af ‘in het veld’ waar producten en diensten worden aangeboden en doelgroepen samenkomen. Persoonlijke interactie ondersteunt de promotie en verkoop, maar geeft je merk vooral een menselijke touch. Hood & Tell bokst een campagne in elkaar zodat de zintuigen optimaal ingezet kunnen worden: zien, vielen, horen, proeven en ruiken. Hood & Tell bevordert de bekendheid van je merk door het actief te promoten via belangrijke kanalen. Op events, beurzen en congressen, maar ook in winkelcentra, op openbare plaatsen en in de horeca.

› Organiseer je eigen fieldmarketingcampagne

“Big ideas are usually simple ideas”

Guerrillamarketing is niet afkomstig uit de tijd van Robin Hood en William Tell. Wel uit de tijd van Spaanse oorlogen waar guerrillatechnieken gebruikt werden om grote traditionele legers onverwacht te treffen. Door onvoorspelbaar en origineel uit de hoek te komen, val je als merk sneller op. Hierdoor kan ophef ontstaan en zouden redactionele of sociale media gratis aandacht kunnen schenken aan deze boodschap. De mate van viraliteit zal bepalen hoe goed we samen scoren.

› Organiseer je eigen guerrillamarketingcampagne

“Advertising moves people toward goods, mechandising moves goods toward people”

Hood & Tell kan het volledige merchandisingproces in handen nemen: van idee tot ontwerp en van productie tot verkoop of zelfs complete plaatsingen. Het kan gaan over de verkoop van gebrande hebbedingetjes of het gratis weggeven van producten bij aanschaf van andere producten. Jouw merk kan zijn positionering in het verkooppunt versterken door doelgerichte goodies, creatief point of sales-materiaal en cross-selling. Kijk je op tegen de massale remodeling? Geen enkel probleem. Wij hebben alle troeven in handen om dit zorgeloos te laten verlopen.

› Organiseer je eigen merchandisingcampagne

“Without promotion something terrible happens … nothing”

Promotionele marketing is een vorm van reclame waar de aandacht vooral ligt op het commerciële voordeel. Een 1+1 actie, prijsverlaging, verhoging van de hoeveelheid, kortingsbonnen of originele spaaracties. Hood & Tell werkt een volledig promoplan uit van a tot z, zowel fysiek in de winkel als online. Geen ruimte om de bijkomende handling en administratie te doen? Geen enkel probleem. Hier kunnen we overnemen.

› Organiseer je eigen promocampagne

“Hit the road, Jack!”

Wil je iets groots? Dan is een roadshow de perfecte keuze. Een mobiele stand, showroom op wielen, een verplaatsbare theatershow, of gewoon live cooking met optredens combineren. De impact van een roadshow is enorm. Hood & Tell zorgt voor het concept, de branding, het communicatieplan met verhaallijn en alles wat nodig is om succesvol door stad of land te trekken.

› Organiseer je eigen roadshow

“You can only be as good as your taste”

Toekomstige klanten laten kennismaken met jouw product door zoveel mogelijk zintuigen te prikkelen. Daar gaat het bij sampling en tasting over. Of het nu om een gratis proefmonster gaat of kleinere verpakkingen die herhalingsaankopen stimuleren: Hood & Tell zorgt voor een ijzersterke voorbereiding, een gemotiveerd promotieteam, doeltreffende communicatie en de uiteindelijke uitvoering van je volledige campagne.

› Organiseer je eigen sampling of tasting

Hier schoten we al raak

Stad Hasselt

Zilverfestival

Een uniek evenement voor zestigplussers.

17/06/2018
Publieksevent

Groep Bruyninx Hasselt

Opendeurweekend Bruyninx

De nieuwe showroom van Bruyninx werd feestelijk ingereden.

09/06/2018
Opendeurdag

Provincie Limburg

Fruitcongres

Fruittelers oogstten nog meer succes met Hood & Tell.

07/06/2018
Congres

Provincie Limburg & Unizo

Retail Conference

Retailers werden voor één keer zelf klant.

28/05/2018
Congres

Provincie Limburg

Een smakelijke lancering

De nieuwe website van ‘Limburg smaakt naar meer’ werd met smaak ingezet.

25/05/2018
Persconferentie

Retail Estates

Shopping Blue

Een blauwe make-over voor Westelpark.

21/04/2018
Publieksevent

Groep Bruyninx Hasselt

Luchtdoop Bruyninx

20 klanten gingen letterlijk van de grond in stijl.

07/04/2018
Incentive

Datwyler Pharma Packaging

The Datwyler Oscars

Een glamoureuze rode loper voor het Oscarwaardige personeel.

10/03/2018
Personeelsfeest

Toerisme Limburg & Provincie Limburg

Logiesevent Toerisme Limburg

Een lanceringsevenement met de sleutel tot succes voor logiesuitbaters.

22/01/2018
Businessevent

Engie Fabricom

Engie Energy Wars

Een energieboost voor de krachtpatsers achter het duurzame energiebedrijf.

24/11/2017
Personeelsfeest

CallExcell

Call'ifornia love

Een mini-Coachella voor het personeel van Callexcell

20/09/2017
Personeelsfeest

Toerisme Limburg

Jong Keukengeweld

Hood & Tell gaf Jong Keukengeweld een lanceringsevent om duimen en vingers bij af te likken.

18/09/2017
Lancering

Volvo Celis Hasselt-Sint-Truiden

Lancering Volvo XC60

Een spectaculaire lancering voor een net zo spectaculaire wagen: Volvo XC60.

14/09/2017
Lancering

Smeets/Bruggeman

Smeets Jeneverrevival

Hood & Tell zorgde voor een heuse jeneverrevival mét speakeasy bar voor Smeets.

23/03/2017
Lancering

InMaaseik

Maaseik Winter Circus

Hood & Tell toverde Maaseik om tot een magisch winterwonderland.

10/12/2016
Publieksevent

Kitchen-Suite

Vorstelijke opening

Iedereen staatshoofd tijdens de vorstelijke opening van de nieuwe showroom van Kitchen-Suite.

08/09/2016
Opening

Stad Tongeren

150 jaar Ambiorix

150 jaar Ambiorix: terug naar 1866 voor hét volksfeest der Limburgers.

04/09/2016
Publieksevent

Patrick & Ellen

Huwelijksceremonie

Patrick en Ellen zeiden ‘ja’ tegen een onvergetelijk sprookjeshuwelijk.

23/07/2016
Privéfeest

Groep Bruyninx Hasselt

Benvenuta Giulia!

Een Italiaanse afterwork voor een Italiaanse schone: Alfa Romeo Giulia.

09/06/2016
Lancering

Benieuwd naar onze avonturen?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en beleef ze mee vanop de eerste rij.

We hebben je inschrijving goed ontvangen!
Dit e-mailadres staat al in onze mailinglijst.

Op de hoogte blijven van onze avonturen?

We hebben je inschrijving goed ontvangen!
Dit e-mailadres staat al in onze mailinglijst.